Formularz kontaktowy

Zdjęcie formularza kontaktowego

REGULAMIN
SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Sicon Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Spółka komandytowa

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Strona internetowa www.sicon.pl prowadzona jest przez Sicon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Głogów Małopolski k. Rzeszowa (adres siedziby: Ul.Pod Borem 22B, 36-060 Głogów Małopolski), NIP: 5170271717, REGON: 180372420, KRS: 0000633637, adres poczty elektronicznej: biuro@sicon.pl, numer telefonu: 17 860 01 16.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość..
  3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego regulaminu jest SICON. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie internetowej www.sicon.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza SICON ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

 

§ 2. DEFINICJE

  1. ADRES POCZTOWY – imię i nazwisko Klienta lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
  2. ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ /ADRES E-MAILOWY – identyfikuje skrzynkę poczty elektronicznej, do której dostarczana jest dana wiadomość internetowa. Umożliwia przesyłanie wiadomości poprzez sieć komputerową, w tym Internet. Adres poczty elektronicznej składa się z identyfikatora użytkownika, znaku @ oraz pełnej nazwy domenowej serwera poczty elektronicznej.
  3. DOWÓD ZAKUPU – faktura, rachunek lub paragon wystawione przez SICON zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług i innymi stosownymi przepisami prawa.
  4. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. FORMULARZ WNIOSKU – aktywny (gotowy do edycji) formularz dostępny na stronie internetowej www.sicon,pl umożliwiający złożenie wniosku o Kredyt Kupiecki.
  6. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – aktywny (gotowy do edycji) formularz dostępny na stronie internetowej www.sicon.pl umożliwiający złożenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. KARTA TECHNICZNA PRODUKTU – dokumentem informacyjny, który zawiera przede wszystkim parametry techniczne oraz właściwości fizykochemiczne produktu, a także przewidywane zastosowanie, zalecany sposób przetwórstwa oraz warunki bezpiecznego magazynowania i transportu.
  8. KLIENT – podmiot zamawiający, tj. (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  9. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  10. KONSUMENT – podmiot zamawiający będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w SICON w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. KREDYT KUPIECKI – maksymalny limit zakupu produktów i usług przypisany do Klienta.
  12. MIEJSCE WYDANIA RZECZY – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w Zamówieniu przez Klienta.
  13. MOMENT WYDANIA RZECZY – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  14. NEWSLETTER – elektroniczna usługa świadczona przez SICON za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom na automatyczne otrzymywanie od SICON cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o produktach, nowościach ipromocjach SICON.
  15. PRODUKT; RZECZ; TOWAR – dostępna w ofercie SICON rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a SICON.
  16. PŁATNOŚĆ – metoda dokonania zapłaty za zamówione produkty i dostawę.
  17. PRZEDSIĘBIORCA – podmiot zamawiający, tj. (1) osoba fizyczna, (2) osoba prawnai (3) jednostka organizacyjna, októrejmowawart. 331 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  18. PUNKT ODBIORU – miejsce wydania zamówionego Produktu z magazynu SICON.
  19. QUASI-PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  20. REGULAMIN – niniejszy regulamin zamówień składanych na odległość.
  21. SICON; PRODUCENT – spółka SICON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
  22. SIŁA WYŻSZA – zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia przez Strony i niemożliwe do zapobieżenia, a w szczególności: pożar, powódź, trzęsienia ziemi, bunty, wojny lub zbrojne konflikty, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, epidemie chorób, przerwy w dostawie prądu, przerwy w dostawie Internetu, protesty i inne przerwy w pracy z powodu ograniczeń lub zakazów administracyjnych lub innych, np. embarga, konfiskata, limity na operacjach finansowych, ograniczenia transportowe, brakmateriałów na rynkach światowych, zmniejszenie dostaw energii i innych barier, na które SICON nie ma wpływu. Brak materiałów i usług od dostawców SICON jest również uważany za przykład siły wyższej, jako że to ich wina powoduje brak dostaw towarów i usług na rzecz SICON w terminie.
  23. STRONY – Klient oraz SICON
  24. UMOWA; UMOWA SPRZEDAŻY – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta w przypadku Konsumentów lub Quasi-przedsiębiorców i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Kodeksu cywilnego w przypadku przedsiębiorców.
  25. USTAWA O PODATKU OD PRODUKTÓW I USŁUG – ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od produktów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.).
  26. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA; USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134 z późn. zm.).
  27. WADA – wada fizyczna lub wada prawna w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  28. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia lub poczty elektronicznej i określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, sposób dostawy, rodzaj płatności, miejsce wydania rzeczy, dane Klienta, a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a SICON.
  29. ZAMÓWIENIE NIESTANDARDOWE – indywidualne zamówienie zgodnie z przedstawionymi przez Klienta wytycznymi. Zamówienie niestandardowe zawsze wymaga oceny technologicznej, a także indywidualnej wyceny.

 

§ 3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zamieszczone na stronie internetowej www.sicon.pl produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Zawartość strony internetowej www.sicon.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu cywilnego.
  2. Zawarcie umowy sprzedaży między Klientem, a SICON następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą formularza zamówień lub wyraźnego oświadczenia woli w korespondencji e-mail z SICON.
  3. W zamówieniu należy podać pełne dane identyfikujące Klienta, adres i sposób dostawy, osobę upoważnioną do odbioru wraz z telefonem do kontaktu, nazwę, symbol oraz ilość zamawianego produktu.
  4. Ceny produktów podawane w korespondencji e-mail przez SICON są cenami jednostkowymi netto i wyrażone są w PLN, tj. w złotych, z zastrzeżeniem zdania ostatniego. Ceny jednostkowe nie zawierają podatku od towarów i usług. O łącznej cenie produktu wraz z podatkami będącej przedmiotem zamówienia, a także o kosztach dostawy oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. W przypadku wyrażenia przez Klienta i SICON woli zakupu / sprzedaży produktów w EUR, tj. euro, wartość zamówienia do zapłaty stanowić będzie równowartość kwoty w PLN przeliczonej na EUR według średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień wystawienia rachunku/faktury.
  5. Ceny produktów podane w zmówieniu nie podlegają dodatkowym upustom, ani zmianom po dokonaniu zawarcia umowy sprzedaży.
  6. Dla zamówień niestandardowych czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, a cena jednostkowa produktu wzrasta do 35%. SICON zastrzega sobie prawo do realizacji niestandardowych zamówień jedynie po wcześniejszej przedpłacie. SICON informuje, iż nie ma możliwości zwrotu produktów wykonanych na specjalne życzenie Klienta.
  7. Procedura zawarcia umowy sprzedaży:
    1. Złożenie zamówienia następuje poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia woli w korespondencji e-mail lub formularzu
    2. Po złożeniu zamówienia przez Klienta SICON niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez SICON Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia przez Klienta adres poczty elektronicznej. Wiadomość ta zawiera co najmniej oświadczenia SICON o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. SICON zastrzega, że nie ma wpływu na dostępność Towarów i przed każdorazową sprzedażą Towaru SICON określi jego dostępność i potwierdzi cenę sprzedaży Towaru, co jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży konkretnego Towaru. Jeśli warunki lub ceny podane w zamówieniu przez klienta odbiegają od warunków potwierdzonych przez SICON, wiążące są warunki podane przez SICON przy potwierdzaniu zamówienia.
    3. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy sprzedaży następuje poprzez (1)udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie internetowej www.sicon.pl oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości email,o której mowa w § 3 ust 7 lit. b) regulaminu. Treść umowy sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona wsystemie informatycznym SICON.

 

§ 4. KOSZT, SPOSOBY, TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  1. Na początku składania zamówienia Klient jest informowany o ograniczeniach dotyczących dostawy produktów. Termin dostawyproduktu ustalany jest indywidualnie. Termin dostawy produktu do Klienta wynosi minimum 2 [dwa] dni robocze – gdzie termindostawy nie jest terminem realizacji zamówienia, terminy realizacji zamówienia jest każdorazowo ustalany dla każdego zzamówieńz osobna. Termin dostawy należy rozumieć, jako czas transportu zamówienia od momentu wydania z SICON do momentudostarczenia do odbiorcy. Dla przykładu – termin dostawy liczony jest następująco – dla zamówienia nadanego/wydanego zSICON w poniedziałek dostawa trwać będzie do kolejnych 2 dni roboczych. Materiał nadano w poniedziałek, może zostaćdostarczony we wtorek lub środę. Szybsze terminy realizacji nie są wiążące. W przypadku produktów o różnych terminachdostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 [siedmiu] dni roboczych, chyba,że w opisie produktu lub podczas składania zamówienia wskazano inaczej.
  2. SICON zastrzega brak możliwości dostawy produktu na wskazaną w zamówieniu godzinę.
  3. SICON nie bierze odpowiedzialności, za ewentualne opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmę spedycyjną/kuriera,zdarzenia losowe, siłę wyższą. Dodatkowo opóźnienia spowodowane przez podanie przez Klienta niekompletnego lubniepoprawnego miejsca wydania rzeczy w zamówieniu nie będą podstawą do reklamacji. Po stronie Klienta leży zapewnieniesprawnego, bezpiecznegoi terminowego rozładunku zamówionych produktów (przy użyciu adekwatnych urządzeń technicznych lub w przypadku ichbraku– ręczny rozładunek Produktów).
  4. SICON udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru produktu:a) Dostawa za pośrednictwem firmy spedycyjnej/kuriera.b) Odbiór osobisty w punkcie odbioru dostępny w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00. W przypadku odbioru osobistegoKlient odbierający produkt osobiście lub osoba trzecia posiadająca stosowne pisemne upoważnienie Klienta zobowiązana jestdo posiadania odpowiednio pojazdu z urządzeniami technicznymi pozwalającymi na sprawy i bezpieczny załadunek itransport.
  5. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, z zastrzeżeniem § 4 ust. 6 i 7 regulaminu.
  6. Odbiór osobisty produktu jest bezpłatny.
  7. Dla dostaw na terenie Polski -koszty dostawy ponosi SICON jedynie w trzech wymienionych poniżej przypadkach (gdy Kupujący spełni minima logistyczne):
    1. Zamówienie dotyczy kompletnego zestawu garażowego Siconofloor Aquapox Deco dedykowanego do pokrycia 25m2 [dwudziestu pięciu metrów kwadratowych] powierzchni lub
    2. Minimalna wartość zamówienia produktów z linii posypki utwardzające (produkty S100, S1, S2, S3), impregnaty (produkty Melaxil, Melaxil Eco, Siloxi, Litoxil, Litoxil Max, Siloxil) wyniesie 15 000,00 zł [ piętnaście tysięcy złotych] netto, lub
    3. Gdy SICON pomimo braku takich przesłanek – zobowiąże się do pokrycia kosztów transportu w drodze wyjątku.
  8. Dla dostaw na terenie Polski poza wymienionymi w punkcie 7 minimami, obowiązują warunki płatności za dostawę materiału jak poniżej.
    1. Dla zamówień o wartości poniżej 15 000,00 zł [ piętnaście tysięcy złotych] netto koszt transportu będzie ustalany wg cennika – tj. wg ilości palet, ich pojemności, wymiarów, wagi i dokładanych usług, w zależności od pory roku (od wymagań temperaturowych transportu) – za wyjątkiem zamówień pełnopaletowych [tj. o wadze 1200 kg lub wielokrotności tej ilości] produktów z linii posypki utwardzające (produkty S100, S1, S2, S3). Koszty dostawy zamówień pełnopaletowych posypek utwardzających, o których mowa w zdaniu uprzednim, pokrywa Klient według określonych stawek jak dalej. Do każdej palety doliczony zostanie koszt transportu w wysokości zależnej od wysyłanej ilości materiału. Dla wysyłki 1200 kg [tysiąc dwieście kilogramów] posypki utwardzającej koszt do pokrycia przez klienta wynosi 90,00 zł [dziewięćdziesiąt złotych] netto. Ceny obowiązują przez cały rok. Poniżej ilości 1200 kg [tysiąc dwieście kilogramów] posypki utwardzającej – stawki będą ustalane wg cennika – tj. wg ilości palet, ich pojemności, wymiarów, wagi i dokładanych usług, w zależności od pory roku (od wymagań temperaturowych transportu).

      PRZYKŁAD: dla zamówienia 1500 kg posypki Sicon S1, koszt transportu wyniesie: 1 * 90,00 zł netto (koszt wysyłki 1 pełnej palety o wadze 1200 kg)+ koszt wysyłki 300 kg posypki wg aktualnego cennika transportu SICON

    2. Dla zamówień produktów o wartości 15 000,00 zł [piętnaście tysięcy złotych] netto lub więcej koszt transportu będzie ustalany w zależności asortymentu jak wskazano poniżej:
      1. Koszty dostawy piasku kwarcowego naturalnego i barwionego, materiałów naprawczych oraz kruszyw dekoracyjnych pokrywa kupujący – koszt ustalany jest jako wysokość dopłaty 0,15 zł netto do każdego kilograma sprzedanego materiału – koszt transportu uzależniony jest od ilości zamówionego towaru

        PRZYKŁAD: dla zamówienia 20 000 kg piasku, koszt transportu wyniesie: 20 000 kg * 0,15 zł/kg netto = 3000,00 zł netto [trzy tysiące złotych] netto

      2. Koszty dostawy produktów z linii materiały dylatacyjne (produkty Sicord, KD240, PDS25), włókna polimerowe PolyexMesh – pokrywa Kupujący w wysokości dopłaty:- 0,45 zł netto (koszt transportu uzależniony jest od ilości zamówionego towaru) do jednostki sprzedażowej (tj. kilogram, litr, sztuka)

        PRZYKŁAD: dla zamówienia 720 kg włókien Polyexmesh 54 mm, koszt transportu wyniesie: 720 * 0,45 zł/kg netto= 324,00 zł netto [trzysta dwadzieścia cztery złote] netto

      3. Koszty dostawy produktów z linii Siconofloor, Roadway, Mastercem, Futubeton – pokrywa Kupujący w wysokości dopłaty:
        – 0,20 zł netto (koszt transportu uzależniony jest od ilości zamówionego towaru i opakowania) do jednostki sprzedażowej (tj. kilogram, litr, sztuka) – jeśli materiał nadawany jest w opakowaniu IBC/mauzer (tj. opakowanie pojemności 1000l),
        – 0,45 zł netto (koszt transportu uzależniony jest od ilości zamówionego towaru i opakowania) do jednostki sprzedażowej (tj. kilogram, litr, sztuka)- jeśli jeśli materiał nadawany jest w beczkach pojemności 200l, lub mniejszych opakowaniach (np. hoboki/wiadra/puszki o pojemności 20l, 18l, 10l, 5l, 3l, 1l)

        PRZYKŁAD: dla zamówienia 3000 kg żywicy z linii Siconofloor spakowanej w całości w opakowane IBC, koszt transportu wyniesie: 3000 kg * 0,20 zł/kg netto= 600,00 zł netto [sześćset złotych] netto

        PRZYKŁAD: dla zamówienia 3000 kg żywicy z linii Siconofloor spakowanej – 2000 kg w opakowaneIBC, 1000 kg w beczki 200l lub małe opakowanie 20l lub mniej koszt transportu wyniesie: 2000 kg * 0,20 zł/kg netto + 1000 kg * 0,45 zł netto= 400,00 zł netto +450,00 zł netto = 850,00 zł netto [osiemset pięćdziesiąt złotych netto]PRZYKŁAD: dla zamówienia 1000 kg żywicy z linii Siconofloor spakowanej w komplety 20 kg oraz 100 szt Sicon KD240, koszt transportu wyniesie: 1000 kg * 0,45 zł/kg netto + 100 szt * 0,45 zł/szt netto= 450,00 zł netto [ czterysta pięćdziesiąt złotych] – koszt dostawy żywicy oraz 45,00 zł netto [czterdzieści pięć złotych] – koszt dostawy Sicon KD240, łączny koszt dostawy- 495,00 zł netto [czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych netto]

  9. Dla dostaw zagranicznych -koszty dostawy ponosi kupujących wg aktualnie obowiązujących stawek. Koszty dostawy są każdorazowo wyceniane/ustalane indywidualnie.
  10. SICON zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami wynikającymi z winy Klienta (tj. zmiana miejsca wydania rzeczy, nieobecność osoby upoważnionej do odbioru produktu w miejscu dostawy rzeczy podczas próby dostarczenia, podanie nieprawidłowego adresu dostawy, konieczność ręcznego rozładunku, brak informacji na temat ograniczeń dostawy)

 

§ 5. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Sposób i termin płatności za zamówiony produkt ustalany jest przez Strony indywidualnie.
  2. SICON udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
    2. Płatność przelewem w PLN na rachunek bankowy SICON

      Właściciel konta:
      Sicon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k,
      Ul. Pod Borem 22B, 36-060 GłogówMałopolski, PolskaWaluta rachunku: PLN – złoty
      Numer konta IBAN: PL33114012250000525806001001
      BIC (SWIFT): BREXPLPWXXX
      Bank: mBank S.A. Oddział Korporacyjny w Rzeszowie, ul. Sokoła 6, 35-010 Rzeszów
      W tytule należy wpisać TYLKO NUMER ZAMÓWIENIA.

    3. Płatność przelewem w EUR na rachunek bankowy SICON

      Właściciel konta:
      Sicon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k,
      Ul. Pod Borem 22B, 36-060 GłogówMałopolski, PolskaWaluta rachunku: EUR-euro
      Numer konta IBAN: PL0611401225 0000 52580600 1002
      BIC (SWIFT): BREXPLPWXXX
      Bank: mBank S.A. Oddział Korporacyjny w Rzeszowie, ul. Sokoła 6, 35-010 Rzeszów
      W tytule należy wpisać TYLKO NUMER ZAMÓWIENIA.

  1. Klient zobligowany jest regulować płatności przy odbiorze lub przelewem w ustalonym z góry terminie.
  2. Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku bankowego SICON lub płatność przy odbiorze osobistym w kasie SICON.
  3. Strony zgodnie postanawiają, że ewentualna nadpłata będzie zaliczana na poczet przyszłych zakupów a zwrot nadpłaconych środków nastąpi na pisemny wniosek Klienta ze wskazaniem rachunku bankowego.
  4. SICON może potrącić przysługujące mu względem SICON wymagalną wierzytelność z wymagalnych wierzytelności Klienta względem SICON. SICON niezwłocznie powiadomi na piśmie Klienta o dokonanym potrąceniu
  5. Zgłaszanie reklamacji nie uprawnia Klienta do odmowy zapłaty bądź wstrzymania się z płatnością w zakresie bezspornej części faktury.

 

§ 6. PODATKOWA DOKUMENTACJA UMÓW SPRZEDAŻY

  1. Na wszystkie zamówione produkty w SICON wystawiane są paragony fiskalne lub faktury.
  2. Faktury będą wystawiane na dane podane § 3 ust. 3 regulaminu dane Klienta. W przypadku niezgodności danych podanych przez Klienta z danymi przypisanymi do NIP, faktura zostanie wystawiona na dane zgodne z NIP.
  3. Stosownie do treści przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. poz. 1485) podpis Klienta – jako nabywcy produktu – nie jest obowiązkowym elementem treści faktury. W tej sytuacji Klient otrzymuje wyłącznie oryginał faktury.
  4. Zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług Klient jest uprawniony do otrzymywania faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej musi zostać wyrażona przez Klienta w formie pisemnej – celem zawarcia stosownego porozumienie na wysyłanie faktur w formie elektronicznej wymagany jest kontakt z biurem SICON za pośrednictwem poczty e-mail. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną przez kontakt z biurem SICON za pośrednictwem poczty e-mail.
  5. Wystawianie i przesyłanie faktur do odbiorcy drogą elektroniczną, dotyczy faktur wystawianych w dniu następującym po otrzymaniu powiadomienia w formie papierowej.

 

§ 7. ZABEZPIECZENIE UMÓW SPRZEDAŻY

  1. Wysokość kredytu kupieckiego ustalana jest indywidualnie na pisemny lub elektroniczny wniosek Klienta na podstawie analizy ryzyka kredytowego Klienta oraz potrzeb wynikających z potencjalnych rozmiarów współpracy handlowej. Istnieje możliwość podnoszenia limitu kredytu w miarę rozwoju współpracy z SICON. Formularz wniosku opublikowany jest pod adresem strony internetowej www.sicon.pl.
  2. SICON współpracuje z ubezpieczycielem i udziela Klientom kredytu kupieckiego w oparciu o wytyczne i procedury ubezpieczyciela. Ostateczną decyzję o przyznaniu i nieprzyznaniu kredytu kupieckiego podejmuje SICON.
  3. Klient zwracając się do o ustalenie limitu kredytu kupieckiego, akceptuje fakt, że to SICON określi wysokość kredytu kupieckiego oraz formę zabezpieczenia kredytu. Rodzaj udzielonego zabezpieczenia jest uzależniony od wysokości przyznanego limitu kredytu kupieckiego. Rozpatrując wniosek o udzielenie kredytu kupieckiego lub jego podwyższenie SICON ma prawo wymagać od Klienta przedstawienia dokumentów potwierdzających jego obecną sytuację finansową. Wszelkie informacje traktowane są przez SICON jako poufne.
  4. SICON przyznając kredyt kupiecki określa dwa parametry kredytu: (1) limit całkowitego zadłużenia i (2) ilość dni po których dana faktura ma zostać zapłacona.
  5. Ustalony kredyt kupiecki nie może zostać przekroczony. SICON zastrzega sobie prawo do jednostronnego zmniejszania lub anulowania przyznanego limitu i okresu kredytu kupieckiego w dowolnym momencie bez podania przyczyny, a w szczególności:
    1. Zmiany sytuacji finansowej Klienta;
    2. Niskiej częstotliwości zamówień Klienta w SICON;
    3. W przypadku opóźnień w regulowaniu dotychczasowych płatności.

    Zmiana limitu lub terminu płatności nie wymaga zgody Klienta. O zmianie Klient powiadomiony jest pisemnie lub elektronicznie na  wskazany w formularzu zamówienia adres.

  6. W sytuacji, gdy dojdzie do przekroczenia przez Klienta limitu kredytu kupieckiego lub w razie braku przyznania kredytu kupieckiego lub gdy nastąpi opóźnienie w zapłacie którejkolwiek z wymagalnych należności powyżej 2 [dwóch] dni roboczych liczonego od terminu płatności, wszelkie roszczenia SICON o należności stają się natychmiast wymagalne.
  7. W momencie zaistnienia sytuacji przytoczonej w ust. 6 powyżej SICON jest uprawniony do wstrzymania lub odmówienia realizacji kolejnych zamówień bez ponoszenia odpowiedzialności za nienależyte wykonanie umowy.
  8. SICON posiada prawo do uzależnienia dokonania sprzedaży od wpłacenia przez Klienta określonej kwoty tytułem zaliczki na poczet należności za zrealizowane już zamówienia.
  9. Jeśli SICON będzie miał uzasadnione obawy co do zdolności Klienta do zapłacenia w terminie pełnej ceny za zamawiany towar, SICON ma prawo do uzależnienia wydania towaru od zapłacenia określonej części należności jeszcze przed terminem płatności ustalonym w fakturze, a nawet przed wydaniem.

 

§ 8. WARUNKI RĘKOJMI,GWARANCJI

  1. SICON jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  2. SICON ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie. Wszelka dalej idąca odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u SICON Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem § 11 ust. 4 regulaminu. Zawarte w niniejszym paragrafie przepisy stosuje się odpowiednio do Quasi-przedsiębiorcy.
  4. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu na stronie internetowej SICON lub karcie technicznej produktu. Warunki gwarancji określa gwarant w oświadczeniu gwarancyjnym, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta, gdy rzecz nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane gwarantowi za pośrednictwem SICON.
  5. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: a. Pisemnie na adres siedziby SICON;
    1. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy: biuro@sicon.pl.
  6. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    2. Żądania Klienta w związku z wadą reklamowanego produktu oraz
    3. Danych kontaktowych składającego reklamację;
    4. Podania partii produkcyjnej, numeru dowodu zakupu, numeru dokumentu WZ reklamowanego produktu

    – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez SICON.
    Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji

  7. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, SICON niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób

 

§ 9. POZOSTAŁE REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje jakościowe lub ilościowe Klient powinien zgłosić SICON niezwłocznie po otrzymaniu produktu, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym, w formie pisemnej (listownie, poczta elektroniczna).
  2. Klient powinien bezwzględnie wpisać na dokumentach WZ lub/i liście przewozowym odpowiednie uwagi odnośnie niezgodności w ilości produktu zamówionego i dostarczonego (reklamacje ilościowe) lub rodzaju uszkodzeń produktun(reklamacje jakościowe) oraz sporządzić protokół reklamacyjny, o którym mowa w § 9 ust. ust. 3 regulaminu.
  3. Protokół reklamacyjny powinien zawierać:
    1. datę dostawy,
    2. numer WZ,
    3. dane przewoźnika (imię i nazwisko kierowcy, numer dowodu osobistego kierowcy, numer rejestracyjny samochodu i naczepy, czytelny podpis kierowcy),
    4. nazwę i ilość reklamowanego produktu,
    5. opis niezgodności lub uszkodzeń.

    W przypadku reklamacji jakościowej Kupujący zobowiązany jest do przesłania, oprócz dokumentów WZ i protokołu reklamacyjnego, również:

    1. zdjęć potwierdzających stopień uszkodzeń produktów reklamowanych.
  4. W przypadku Przedsiębiorców, z wyłączeniem Qasi-przedsiębiorców, brak zgłoszenia reklamacji w terminie określonym w ust. 1 powyżej powoduje utratę przez Klienta prawa do reklamacji. Natomiast brak określonych w ust. 2 dokumentów i zapisów może być powodem odrzucenia reklamacji.
  5. Do czasu ostatecznego rozpatrzenia reklamacji Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia produktów reklamowanych wraz z pełną dokumentacją zakupu oraz etykietą zawierającą informację o numerze serii i datą produkcji do czasu ich oględzin przez przedstawiciela SICON oraz ich przechowywania w sposób należyty, uniemożliwiający ich ewentualne uszkodzenia lub powstawanie braków.
  6. SICON po zakończeniu procesu reklamacji poinformuje Klienta o uznaniu bądź nieuznaniu reklamacji. W przypadku uznania reklamacji SICON może według swojego uznania albo wymienić produkt na nowy, wolny od wad lub uzgodnić stosowne odszkodowanie (faktura korygująca). Załatwienie reklamacji w wyżej opisany sposób wyklucza możliwość domagania się dalszych rekompensat.
  7. SICON nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane w czasie rozładunku i wadliwego składowania produktów oraz spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu przez Klienta, jak również za błędy wykonawcze i projektowe osób trzecich.W szczególności reklamacja nie przysługuje Klientowi w sytuacjach, gdy:
    1. Klient lub osoba trzecia użyli produktu niezgodnie z jego parametrami technicznymi,
    2. Klient lub osoba trzecia na własną odpowiedzialność dokonali zmian w produkcie, powodując zmianę jego właściwości.
    3. Klient lub osoba trzecia nie dokona kontroli zgodności dostawy materiału z zamówieniem (ilość/kolorystyka), a także weryfikacja parametrów technicznych materiału (kolor, stan skupienia, wygląd zewnętrzny itp.) z parametrami podanymi w dokumentacji produktu, a w przypadku żywic barwionych w masie nie zweryfikuje koloru produktu z przesłaną próbką wzorcową dodaną do dostawy przed przystąpieniem do aplikacji,
    4. Klient lub osoba trzecia nie wykona referencyjnego pola testowego produktu w warunkach rzeczywistego zastosowania.
    5. Klient lub osoba trzecia nie wskaże SICON w formularzu zamówienia, konieczności dopasowania koloru/parametrów produktu do uprzednio realizowanego przez SICON zamówienia, a w szczególności nie wskaże, że jest to kontynuacja danej inwestycji. SICON zastrzega zważając na odtwarzalność procesu produkcji, że produkty pochodzące z różnych partii produkcyjnych wykazywać mogą różnice.
    6. Transport na życzenie Klienta lub osoby trzeciej lub w skutek jego dyspozycji nie odbył się w warunkach kontrolowanej temperatury- dotyczy produktów wymagających transportu w warunkach izotermy.
  8. SICON nie ponosi również odpowiedzialności za straty wynikające z nieprawidłowego transportu lub uszkodzenia produktów, które nastąpiły w ramach tzw. odbiorów osobistych.
  9. SICON zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji ilościowych i jakościowych, zgłoszonych w sposób prawidłowy, w terminie 14 [czternastu] dni od daty ich zgłoszenia.
  10. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowego uregulowania należności za dostarczone produkty lub za ich część.
  11. Akceptując niniejszą procedurę reklamacyjną Klient rezygnuje z korzystania z prawa potracenia swoich roszczeń z należnościami wobec SICON.

 

§ 10. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umową na odległość może odstąpić od umowy w terminie 14 [czternastu] dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich zakupionych produktów albo ich części z wyłączeniem § 3 ust. 6 Regulaminu.
  3. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy wygasa pod upływie 14 [czternastu] dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie produktu.
  4. Konsument może odstąpić od umowy informując SICON o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia sporządzić i przesłać do SICON na adres: Ul.Pod Borem 22B, 36-060 Głogów Małopolski, bądź na adres poczty elektronicznej: biuro@sicon.pl informację dotyczącą przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy, przez upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, SICON niezwłocznie przesyła na adres pocztowy lub poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
  7. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, SICON zwraca mu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SICON), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 [czternastu] dni od dnia, w którym SICON został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przez SICON przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadkuKonsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Jeżeli Konsument otrzymał zamówiony produkt, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 [czternaście] dni od dnia, w którym konsument poinformował SICON o odstąpieniu od umowy, zobowiązany jest odesłać produkt na adres: Ul.Pod Borem 22B, 36-060 Głogów Małopolski. Termin ten zostanie zachowany, jeżeli konsument odeśle produkt przed upływem 14 [czternastu] dni. SICON może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  10. Jeżeli SICON otrzyma zwrócony produkt w stanie pogorszonym, potrąci kwotę podlegającą zwrotowi proporcjonalnie do utraty wartości produktu. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy.
  11. Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, tj.:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 [trzydziestu] dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  12. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym paragrafie stosuje się do Quasi-przedsiębiorcy

 

 

§ 11. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy paragraf regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących ani Konsumentami ani Quasi-przedsiębiorcami.
  2. Z chwilą wydania przez SICON produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. SICON w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  3. W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność SICON z tytułu rękojmi za produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.
  5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy SICON, a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SICON.

 

§ 12. OPISY PRODUKTÓW

Opisy Produktów i ich zdjęcia pochodzą z własnych zasobów. Zakazuje się jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania informacji produktowych pochodzących ze strony internetowej www.sicon.pl.

 

§ 13. STOSOWANIE PRODUKTÓW

  1. Produkty dostępne w na stronie internetowej www.sicon.pl są do profesjonalnego wykorzystania. Wykorzystanie ich przez osoby nie będące w tym zakresie przeszkolone może powodować, że efekt końcowy będzie inny od spodziewanego, za co SICON nie ponosi odpowiedzialności.
  2. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac z użyciem produktów SICON należy bezwzględnie zapoznać się z kartami technicznymi tychże produktów dostępnymi na stronie internetowejwww.sicon.pl.
  3. Użytkownicy produktów są obowiązani przestrzegać wymagań zawartych w aktualnych kartach technicznych oraz instrukcjach technicznych użytkowanego produktu. Kopię aktualnych kart technicznych oraz instrukcji technicznych SICON dostarcza użytkownikowi na jego żądanie lub na stronie internetowej www.sicon.pl.
  4. Informacje, a w szczególności zalecenia dotyczące działania i końcowego zastosowania produktów są podane w dobrej wierze, przy uwzględnieniu aktualnego stanu wiedzy oraz doświadczenia SICON i odnoszą się do produktów składowanych, przechowywanych i używanych zgodnie z zaleceniami podanymi przez SICON.
  5. Z uwagi na występujące w praktyce zróżnicowanie materiałów, substancji, warunków i sposobu ich używania i umiejscowienia, pozostające całkowicie poza zakresem wpływu SICON, właściwości produktów podane w informacjach, pisemnych zaleceniach i innych wskazówkach udzielonych przez SICON nie stanowią podstawy do przyjęcia odpowiedzialności SICON w przypadku używania produktu niezgodnie z zaleceniami podanymi przez SICON.
  6. Użytkownik produktu jest obowiązany do używania produktu zgodnie z jego przeznaczeniem i zaleceniami podanymi przez SICON.
  7. W przypadku zmiany warunków zastosowania, takich jak rodzaj podłoża lub innych, zawsze należy zasięgnąć porady służb technicznych SICON jeszcze przed rozpoczęciem stosowania produktów, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu rękojmi oraz roszczeń odszkodowawczych wobec SICON.
  8. Informacje i porady udzielone przez SICON nie zwalniają użytkownika produktu od obowiązku wykonania prób w zamierzonym zastosowaniu i celu.
  9. Porada służb technicznych SICON odnosi się wyłącznie do konkretnego produktu i jego konkretnego zastosowania, a oparta jest na badaniach laboratoryjnych, które nie zastąpią prób praktycznych, w tym wykonania pola referencyjnego.

 

§ 14. OBOWIĄZUJĄCE PRAWO

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa polskiego, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

 

§ 15. PRAWA AUTORSKIE

Wszelkie treści użyte przez SICONw swoich materiałach, mediach społecznościowych, stronie internetowej itp. są własnością SICON.

Ich przetwarzanie bez pisemnej zgody SICON jest łamaniem praw autorskich w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1191 z późn. zm.).

 

§ 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Zawiadomienia pomiędzy Stronami będą dokonywane na adresy wskazane w formularzu zamówienia lub inne adresy ustalone przez Strony w trakcie wzajemnej współpracy.
  2. Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wzajemnej współpracy.
  3. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klientów. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem SICON deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  4. Konsument dodatkowo ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w szczególności do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży
  5. SICON zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych, takich jak zmiana przepisów prawa, pojawienie się nowych technologii i systemów informatycznych wymuszających zmianę zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa SICON, prawomocny wyrok sądu, decyzja administracyjna lub siła wyższa. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez SICON, nie krótszym niż 7 [siedem] dni kalendarzowych od momentu udostępnienia na stronie internetowej SICON zmienionego regulaminu. Zmiany regulaminu nie powodują naruszenia praw nabytych Klientów, co w szczególności oznacza, iż zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu.
  6. Złożenie zamówienia w SICON jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o znajomości treści zapisów regulaminu. Za konsekwencje wynikłe z braku znajomości zapisów regulaminu przez Klienta, SICON nie ponosi odpowiedzialności.
  7. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej SICON, co zwalnia SICON z obowiązku każdorazowego informowania Klientów o warunkach realizacji zamówień, lub ich zmiany, w szczególności dotyczy to Klientów składających zamówienia po raz wtóry.
  8. Zapisy w zamówieniach składanych przez Klientów rozbieżne z warunkami realizacji wskazanymi w regulaminie nie są wiążące. Warunki realizacji i składania zamówień są jednostronnie ustalane przez SICON, a przypadku zmian publikowane w formie nowej wersji regulaminu na stronie internetowej SICON.
  9. Regulamin obowiązuje od dnia 29.04.2022

 

Posadzki przemysłowe

Posadzki przemysłowe (nawierzchnie przemysłowe), mają za zadanie przenoszenie obciążeń mechanicznych przy jednoczesnym utrzymaniu właściwości użytkowych oraz dekoracyjnych.

Parkingi i garaże

Drogi i mosty

Posadzki dekoracyjne

Analizy laboratoryjne

Ściany i podłogi Mikrocement